https://oss.narbulut.com/bucket-21045-ktcl/cdn/shaza/banner/original/6722300f32ba4.png
Bildirimler

Samsung Servis Süreci

Bütün Samsung ürünlerinde bu süreç geçerlidir. 

Servis talebi için https://servis.samsungwa.com.tr/ 'den giriş yapılmalıdır. Burada en önemli nokta müşterinin adına kayıt oluşturulmalıdır.  Müşteri sisteme ilk kez girecekse ana sayfadaki “Eposta ile Kaydol” butonuna tıklayıp müşteri kaydı açılmalıdır.

Shaza ve Factor-M marka ürünlerin servis süreci;

Servis süreci için ürünün arızalı olduğunu belirticek şekilde FLATOFİS İŞMERKEZİ Defterdar Mah. Otakçılar Cad. NO: 78/38 EYÜP/İSTANBUL adresine SpeedWA adına kargolanmalıdır. 

Philips Servis Süreci

Bütün Philips ses ürünlerinde bu süreç geçerlidir.

Philips ürünleri teknik servisi için yaşadığınız bölgedeki size en yakın teknik servisten destek alabilirsiniz. Size en yakın teknik servisi öğrenmek için https://www.philips.com.tr/c-w/support-home/service-centre-locator.html  linkten size en yakın bayiyi bulabilirsiniz. 

Ses ürünleri dışında arızalı ürünleriniz servis süreci için ürünün arızalı olduğunu belirticek şekilde FLATOFİS İŞMERKEZİ Defterdar Mah. Otakçılar Cad. NO: 78/38 EYÜP/İSTANBUL adresine SpeedWA adına kargolanmalıdır.

Bildirim almak için abone olun
Sipariş güncellemeleri, indirimler hakkında ipuçları, kuponlar ve daha fazlasını öğrenin!