https://oss.narbulut.com/bucket-21045-ktcl/cdn/shaza/banner/original/6722300f32ba4.png
Bildirimler
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Evet. Fakat üye olmanız durumunda size sunulan kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.
Nasıl Sipariş Verebilirim?
Satın almak istediğiniz ürün için "Sepete Ekle" butonuna bastığınızda ürün sepetinize eklenecektir. Daha sonra sağ üst köşede bulunan sepet ikonun üstüne gelerek ''Ödeme Yap'' butonuna tıkladığınızda teslimat bilgileri sayfasına gelirsiniz. ''Adres ekle'' butonunu kullanarak teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra “Devam Et” butonuna bastığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra “Siparişi tamamla” butonuna sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayabilirsiniz. Kurumsal fatura siparişleri için Vergi Dairesi ve Vergi Numarasının girilmesi zorunludur.
Kargo ve Teslimat
Siparişler onaylandıktan sonra en geç ürün ilanında belirtilen süre içerisinde kargoya teslim edilir. E-fatura e-posta adresine gönderilmektedir. Siparişler kargo firmasına teslim edildiğinde kargo takip bilgileri SMS ve e-posta aracılığıyla iletilmektedir.
Havale ile ödeme
Havale ile verilen siparişlerde; Havale açıklama alanına mutlaka sipariş numara bilgisinin eklenmesi rica olunur. Havalenizi ödeme ekranında ki hesap numaralarına gönderebilirsiniz. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan havale siparişleri otomatik olarak iptal olacaktır.
Faturamın teslimatı nereye yapılacak?
Siparişinize istinaden ürününüz size irsaliye ile ulaştırılacak, faturanız ise belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize e-fatura olarak gönderilecektir. Eğer faturanız tarafınıza ulaşmadıysa [email protected] adresine mail atabilirsiniz.
İade Koşulları nelerdir?
Ürünlerin cayma hakkı kapsamında iade prosedürüne alınabilmesi için; Ürün orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olmalıdır. Tüm aksesuar ve aparatlar iade edilen ürün ile birlikte gönderilmelidir. İade edilmek istenen ürün kampanyalı ya da promosyonlu bir ürün ise, kampanyalı/promosyonlu ürün hasarsız ve eksiksiz olarak ana ürün ile birlikte gönderilmelidir. Ücretsiz veya indirimli bir promosyon ürünü ile birlikte satın aldığınız bir ürünü iade etmek isterseniz geri ödeme almak için tüm ürünler birlikte iade edilmelidir. Bir ürünle birlikte verilen ücretsiz bir promosyon ürünü iade edilmezse, geri ödeme yapılamaz Drk, iadeyi tamamen reddedebilir veya iadenizi kabul edebilir, ancak geri ödeme tutarınızı promosyon hediyesinin tam perakende fiyatı kadar azaltabilir. Müşteri yalnızca promosyon hediyesini iade edemez.
Ürünü iade ettikten sonra kargo kimin tarafından ödeniyor?
1- Müşterinin fikir değişikliği iadelerinin lojistik maliyetlerini ödediği iştirakler İade, satıcı hatasından kusurlu ürün/ yanlış teslimat) kaynaklanıyorsa, iade edilen ürünün nakliye ve taşıma ücretleri satıcı tarafından ödenirken, iade bedeli müşteriye ödenebilir. 2- Fikir değişikliği getirililerinin lojistik maliyetlerini ödeyen iştirakler İade süresi içinde (ürünü teslim tarihinden itibaren 14 gün) ürünlerin iadesi alıcı tarafından ödenecektir.
Ücret iadem ne zaman yapılır?
İptal ettiğiniz ürünün ücret iadesi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bu süre yaklaşık 1 haftayı bulabilir. Ürün satıcıya ulaştıktan sonra en geç 48 saat içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa, iadeniz onaylanır ve ücret iadeniz bankanıza bağlı olarak 2-10 iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz kartınıza yansır. Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir. İade tutarının kartınıza/hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.
Ürün veya siparişim ile ilgili taleplerimi/sorularımı nasıl iletebilirim?
Tüm soru ve taleplerinizi ürün sayfasında yer alan 'Soru Sor' bölümünü tıklayarak sorabilir ve ya [email protected] adresine mail gönderebilirsiniz.
Sizden 2 tane şarj kablosu satın aldım. Bunlar benim şarj başlığımı uygun değilmiş. Kargoyu aldığımda fark ettim. Fakat kablonun bir tanesi bana lazım Ben sadece bir tanesini iade edip onun yerine de iki ucu type c olan bir şarj kablosu almak istiyorum
Merhaba, satın aldığınız yer ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
İyi günler shaza air7 markalı kulakliginiz yeni aldım.Amazon alişveriş uygulamasından ve satıcısı Amazon.Ancak ilk kutuyu açtığımda sağ kulaklığın alt gri mıknatıs yerinde soyulma gibi bı estetik bozukluk var görüntü kirliliği yapıyor.Kulakliga gelince ise sağ kulaklığın mikrofununda sıkıntı var.Teker teker çıkararak 2 kulaklığı denedim sadece sol kulaklığı taktigimda karşiya ses iletmede herhangi bir bozulma olmuyor ve sorun yok ama diğerini çıkarıp sağ kulaklığı tek taktigimda karşiya iletilen ses bozuklaşiyo.Bunun için kulaklıkta bir değişiklik talep ediyorum bunun için ne yapabilirim?.
Merhabalar, ürünü satın aldığınız online kanal yetkilisi ile görüşmeniz gerekmektedir.
08.05.2024 fatura tarihli hepsiburada üzerinden satın aldığım SHAZA AİR 7 ENC 4 MİKROFONLU BLUETOOTH 5.3 kulaklığımın sağ kulaklığı çalışmıyor.Ürün 24 ay garantili olduğu için onarım talep ediyorum.İlgilenirseniz memnun olurum.
Merhabalar, ürünü satın aldığınız yer ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
08.05.2024 fatura tarihli hepsiburada üzerinden satın aldığım SHAZA AİR 7 ENC 4 MİKROFONLU BLUETOOTH 5.3 kulaklığımın sağ kulaklığı çalışmıyor.Ürün 24 ay garantili olduğu için onarım talep ediyorum.İlgilenirseniz memnun olurum.
Merhaba, ürünü satın aldığınız online kanal satıcısı ile görüşmeniz gerekmektedir.
Amazondan almış olduğum SHAZA Air7 Gürültü Azaltma ENC 4 Mikrofonlu Bluetooth 5.3 TWS Kulaklığın telefona bağlama ve kurma bilgisi paylaşmanızı rica ederim. Saygılar
Merhaba, ürünü satın aldığınız online kanal satıcısı ile görüşmeniz gerekmektedir. Teşekkürler.
07.09.2024 tarihinde Hepsiburadadan almış olduğum shaza Air 7 kablosuz kulaklığın teki çalışmıyor. Servis süreciniz nasıl? İzmir\\\'de servisiniz var mı?
Merhaba, ürünü satın aldığınız online kanal satıcısı ile görüşmeniz gerekmektedir. Onlar size gerekli destekte bulunacakaktır. Teşekkürler.
İyi Günler, Amazon.com.tr üzerinden aldığım akıllı tornavida setinin ucu yamuk dönüyor ürünün üzerinde 2 yıl garanti olduğu yazıyor ürünün değişimi ya da tamiri konusunda yardımcı olabilir misiniz? 20 eylül de aldım ürünü.
Merhaba, ürünü satın aldığınız online kanal satıcısı ile görüşmeniz gerekmektedir. Onlar size gerekli destekte bulunacakaktır. Teşekkürler.
Boş buralar
Bildirim almak için abone olun
Sipariş güncellemeleri, indirimler hakkında ipuçları, kuponlar ve daha fazlasını öğrenin!